Busreis Tsjechië

De 2e reisdatum van 2017 is bekend !!
Onze All-in Cultuurreis naar Noord-Tsjechië zal plaatsvinden van:

11 Juni t/m 18 Juni 2018  !

Je kunt je hiervoor vanaf nu inschrijven!
Wees er snel bij want VOL = VOL

Het programma:

Dag 1
Om 7.00 uur ‘ s ochtends vertrekken we vanaf ‘t Maoske richting Tsjechië. Rond 12.30 uur hebben we een stop met een uitgebreide picknick. ‘s Avonds hebben we een diner en overnachting in hotel Panorama in Tsjechië.

Dag 2
We beginnen de dag met een luxe ontbijtbuffet. Rond 10.00 uur arriveren we in Theresia stad Een voormalig concentratiekamp. ‘s middags hebben we een verzorgde lunch en ‘s avonds hebben we in een diner en slapen we in hotel Ludmila.

Dag 3

‘ s Morgens genieten we van een uitgebreid ontbijtbuffet. Om 10.00 uur arriveren we in het centrum van Praag voor een rondleiding met 2 Nederlandse sprekende gidsen. Vanaf 15.00 uur vertrekken we richting Moravië. Rond 19.00 uur worden we ontvangen in hotel Stráznice met een borrel uit de streek genaamd: Slivovice . We verblijven hier 3 nachten.

Dag 4

We beginnen met een ontbijtbuffet. Hierna bezoeken we kasteel Letnice. Een oud kasteel in Barokstijl. Aan het eind van de dag bezoeken we daar één van de 80 historische wijnkelders uit de 17e eeuw. Daar gaan we wijnproeven. ‘s Avonds hebben we een barbecue met blaasmuziek en Folklore. Er kan uiteraard gedanst worden. Dag 5 Deze vijfde dag gaan we met een Nederlandse gids een bezoek brengen aan het historische centrum van een oude stad. ‘s avonds dineren we in het hotel met muziek en dans. Dag 6 Na een uitgebreid ontbijtbuffet gaan we met een boot door onderaardse holen met Spelonken. Tussendoor hebben we een lunch. ‘s avonds verblijven we in een 3 of 4 sterrenhotel in de buurt van Brno.

Dag 7

Na het ontbijtbuffet en lunchpakket vertrekken we deze laatste dag vanuit het hotel richting een leuk stadje met een oud stadcentrum. De laatste nacht van de reis slapen we in weer in Hotel Panorama, met een dinerbuffet en drankjes. Dag 8 De laatste dag van deze mooie reis zullen we na het ontbijt vertrekken naar De Moer. ‘s Avonds hebben we rond 19.00 uur een afscheidsbuffet in ‘t Maoske

Voor meer informatie en voor reserveringen kunt u contact opnemen met Jos de Bie (013-5159295 of 06-48967619). U kunt uiteraard ook een e-mail sturen naar info@maoske.nl